Wat houdt garantie in?
Indien u terecht aanspraak maakt op garantie zal Divanni meteen, indien nog voorradig, een vervangend product zenden.
Wanneer heb ik geen garantie?
- bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
- bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- bij normale slijtage
- bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
Bij wie kan ik vragen stellen over garantie?
Indien u vragen heeft over garantie, kunt u zich wenden tot Divanni via de contact pagina.
Retouren of koop ongedaan maken
Spijt van je aankoop? Retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:
1. Het product mag niet zijn gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.
2. De verpakking en toebehoren moeten in originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) in nieuwstaat zijn zodat wij het weer direkt kunnen verkopen.
3. U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen
worden door ons niet geaccepteerd.
4. Het retourbedrag wordt binnen 30 werkdagen teruggestort op het door u aangegeven
bankrekening, inclusief de door u betaalde verzendkosten.
5. Uitgezonderd zijn artikelen die speciaal voor u zijn besteld .
Voorkomen is beter dan genezen. Neem even contact met ons op als u vooraf al twijfels hebt. Wij helpen u graag om voor u het juiste produkt te helpen vinden. Dat voorkomt teleurstellingen en heen- en weer sturen.
Hoe kan ik een product terugsturen?
Wanneer u een artikel wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst mailcontact op met Divanni (info@divanni.nl) of via de Contact pagina.
U kunt het pakket retour zenden via een Postkantoor of Servicepunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres is:
Divanni
Mgr. Zwijsenstraat 18
5914 AJ Venlo
De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is kan Divanni besluiten de door u gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.
Divanni is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met Divanni blijkt, dat u het pakket retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. In geval van een waarde van meer dan € 250,00 bevelen wij u aan om een additionele verzekering af te sluiten. Divanni kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.