Bestel problemen
Mocht het om onverhoopte reden toch voorkomen dat er een probleem ontstaat in het bestelproces van Divanni, dan verzoeken wij u om dit even aan ons te laten weten via mailadres info@divanni.nl
Mocht u een foutmelding ontvangen tijdens het bestelproces, willen wij die natuurlijk zo snel mogelijk verhelpen. Dan kunt u ons helpen door een schermafbeelding (printscreen) te maken van de monitor en die naar ons te mailen. Dit kunt u doen door de volgende toetsencombinatie te gebruiken:
– Windows PC: klik op `Prt Scr Sys Rq` rechts boven op toetsenbord, naast de F12 toets
– Mac: SHIFT-CTRL-4 tegelijkertijd indrukken
Klachten procedure
Mocht u enige klacht hebben over het product, uw bestelling, de levering, of iets anders, neem dan contact opnemen met Divanni. Wij helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Divanni. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, e-mail adres, bestelnummer en besteldatum naar:
Divanni
T.a.v. Klachtenafhandeling
Mgr. Zwijsenstraat 18
5914 AJ Venlo
Zodra wij uw brief hebben ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.